#TBT

Idag har jag jobbat halva dagen. Jobbar en halvdag i veckan nu den närmsta tiden och försöker dryga ut min föräldraledighet. Pga att jag pluggade innan jag blev mamma och innan dess inte direkt hade något välbetalt jobb måste jag ta ut rätt många föräldrapenningdagar för att få ekonomin att funka och inte helt leva på min sambo. Därför är jag jätte glad för att jag kan jobba och dryga ut mammaledigheten liiite. Varför kallas det ens ledighet...man är ju knappast ledig..puh ;)

Idag var det extra tungt att komma upp. Noelia är lite snuvig och hostig och sov inte direkt bra! Jag märker inte av tröttheten på jobbet utan bara jobbar på men när man kommer hem slår den en rakt i fejjan (tröttheten). Men det var extremt mysigt att komma hem för Noelia blev så glad när hon såg mig att hon bara skrek rakt ut. Går inte riktigt att förklara hennes blick men man bara såg hur mycket hon saknat mig! Åh snäckan! 
 
På tal om något helt annat är extremt trött på detta vädret nu. Nu vill jag ha vår. Helst igår. Som jag längtar. Kollar igenom härliga bilder och drömmer mig bort sålänge..


Några år sedan när vi förlovade oss på Samos.


Älskar denna bilden! Jag och en kompis dansar loss på bardisken i Turkiet och hittar några partyhattar. Tror att vi är skitsnygga men när vi kollar igenom kameran dagen efter är vi dyngraka med 2 dammiga och rätt fula hattar. Haha! 


När jag och sambon tog en sistaminuten till Egypten.


Påväg in i limmon i new york för att fira pappas födelsedag. Möta våren i new york igen hade vatt nått! ;)

Kommentarer:

1 Jennie:

Självklart skickar jag inlogg sen. Jag publicerade inte din Kommentar bara så att inte din mail visas :)

Svar: Tack :)
johannaraaf.blogg.se

2 Kullen:

Haha, jätteheta! 😉 Underbar bild, kul hade vi!! 😃💕

Svar: ❤️❤️❤️
johannaraaf.blogg.se

Kommentera här: