Ny vecka!

Det är inte billigt med barn. Det har väl ingen sagt!? Nu har vi iallafall köpt en bilbarnstol. Vi valde en britax multi tech 2. Fastnade för den stora nackkudden som kändes go att somna mot. Plus att den var rejäl och förhoppningsvis kan användas riktigt länge. Blir hon inte super lång kan man nämligen vända den framåt vid 4 års ålder och därefter använda den något år till.

Tror den blev godkänd då hon somnade direkt.


Saknar dock babyskyddet lite då hon alltid trivdes så bra i den. Hon blev alltid så lugn när overallen åkte på och bältena spändes. Hur gör man nu när de sover så gott? Idag hann hon sova i 5min sen lyftes hon in (vaknade såklart) ville inte somna om och det blev pannkaka av hela middagsluren! Ni som bytt, sover era barn medans ni lyfter in dom? Jag tänker ju inte köra runt och förpesta miljön bara för att hon ska sova. ;) 

Ny vecka och nya tag nu då och nu ska vi vara friska! Idag har jag jobbat och bakat morotskaka som jag bjöd på när vi hade Noelias kusiner här på lite bus.

Går inte att misslyckas med detta receptet från Laila bakar. Mitt paradbak kan man säga.

Kommentera här: