Gnäll och...

...ett ständigt jämrande är vad jag har fått lyssna på de senaste dagarna. Som ett litet ynkligt gnäll i mitt lilla öra hela dagen lång... 
Noelia åkte på en envis förkylning med slemmig hosta och alla roliga planer vi hade fick ställas in. Hon blev plötsligt 2 månader igen och ska bli buren hela tiden och sova i min armhåla typ. Lite lite mysigt är det i och för sig men min rygg går snart av (9700gram på senaste BVC besöker förresten). Tungt! 

Idag upptäckte vi även att hon fått ett litet vasst korn i nedre tandköttet så där var ännu en förklaring till varför hon varit arg som ett bi den senaste tiden. Nämen tack! Vilken lämplig tid för tandsprickning. 

Så nu vill vi ha vårt glada charmtroll tillbaka igen tack! 



Kommentarer:

1 LindaViola - mamma till två!:

Hoppas gnälligheten bara beror på tanden och att det är över snart :)

Svar: Det hoppas jag också! Har det varit så för er?
johannaraaf.blogg.se

2 Nicole:

Vi har också gnällperiod hör hemma! Tror det är separationsfasen för Liam... Hoppas den snart är över! Men den ska vara ca 30 dagar vad jah har förstått... 😴😴

Svar: Pepper peppar...det verkade bero på tanden för nu är hon mkt gladare igen! Men den där separationsfasen verkar inte vara att leka med...lika bra att förbereda sig! 😴
johannaraaf.blogg.se

Kommentera här: