Äntligen!

Igår var jag och två vänner ute och åt och drack gott på restaurang. Dom är också mammor och vi hade länge pratart om att lyxa till det någon kväll, att lämna våra barn en stund med deras pappor och bara gå ut och njuta lite! Det var så trevligt! 

Käkade planka, snackade skit och skickar det obligatoriska -hur går det? messet till våra grabbar där hemma. 

Så lyxigt att få dra med sig en handväska istället för min tråkiga skötväska. Det är dock svårt att glömma gamla rutiner då jag nästan fick med mig en napp i farten! 😆


Idag var sambon ledig. Vi brukar låtsas att det är helg när har jobbat helg och sedan är ledig. Så vi köpte frallor till frukost, gick promenad i solen, tog en sväng på stan och lagade mat tillsammans. 




Noelia humör idag gar varit en riktig bergochdalbana. Ibland skrattade hon och grät samtidigt. Ikväll hittade jag antagligen svaret...tand nr 2 har spruckit igenom! 




Nu ska jag sova för jobbet kallar tidigt imorgon! Godnatt! 

Kommentera här: