Saknar magen

Ibland saknar jag magen. Även om den var klumpig och ivägen var den så himla go! Att få bära sitt barn i nio månader och känna ett levande nytt liv sparka loss där inne är så fantastiskt. 





Några favoritbilder ❤️



Tänk att det var hon som växte där inne. Tänk att min kropp kunde baka ihop en sån liten perfekt liten tjej! Ibland gråter jag när jag tittar på henne för att kärleken är så ofantligt stor! Att jag ibland lipar för att jag tycker att det är pisstufft att vara mamma är en annan historia.. ;)

Kommentarer:

1 Helen:

Åå föst

2 Helen:

Åå förstår precis vad du menar!! : ) Åå magen passade ju dig perfekt oxå! : )

Svar: :D
johannaraaf.blogg.se

3 tanniz:

Åh jag känner så igen mig i det du skriver.. satt häromdagen å kikade på magbilder. Att magen var så stor kan jag inte minnas. Tittade på filmer då man ser magen röra sig. Och helt fantastiskt när man tänker på att det är den här lilla tjejen som var där. Längtar redan efter magen igen men kanske inte syskonredo än på ett tag. Som du säger det är skittufft att vara mamma ibland.

Kommentera här: