Dopet

I lördags döptes min vän Mias dotter Alice! En väldigt lyckad och mysig dag blev det även om den startade mindre lyckat med att jag kom till kyrkan med 3 minuters marginal pga bajsande bebis och en överkörd fasan längds vägen. Tur jag skulle till kyrkan så jag kunde få mina synder förlåtna..eller något i den stilen. 

Inte det lättaste att åka iväg på sånna äventyr själv. Man ska ju ha med sig halva lägenheten när man ska iväg! Puh!

Alice var så söt och sa inte ett knyst, Noelia jollrade med lite till musiken och snackade med ett levande ljus vi hade framför oss. 


Sedan bjöds det på fantastiskt fika. Vem älskar inte när det finns typ 10 olika bakverk att frossa i!?


Tack för att vi fick vara med och fira! 

Kommentarer:

1 Mia:

Tack söta för att ni ville vara med ❤️. Men du sa inget om fasanen!! 🙈

Svar: Haha, missade nog att säga det till dig. Berättade för de andra i kyrkan ☺️
johannaraaf.blogg.se

Kommentera här: