En bra onsdag

I morse var vi iväg på mamafitnessen och tränade.


Till en början sitter bebisarna fint vid sina mammor. Sen drar dom iväg på egna äventyr, ålar,kryper, någon går. Snor nappar, leksaker och klappar på varandra medans mammorna tränar/springer efter. Bra träning på flera sätt. Mot slutet brukar Noelia bli trött och gnällig så då får jag använda henne som vikt...lagom till när man själv börjar bli trött..schysst! ;) 

Eftermiddagen spenderades med vänner och deras barn på en liten lekträff. Väldigt trevligt.


På tal om något helt annat så har Noelia bitit mig i tutten båda gångerna jag ammade idag! Jäklans onge!! Dom är ju sylvassa de där små tänderna och jag börjar bli rädd :/ Ska försöka sluta amma helt på dagen tror jag...på natten när hon är trött och lugn så går det fint men på dagen när hon flänger omkring och härjar verkar hon bli en liten vampyr..hjälp! 

Kommentera här: