Blir det bara roligare?

Nu när hon börjar närma sig 4 månader tycker jag att det känns som att det bara blir roligare och roligare. Jo jag vet vad dom säger, - små barn, små problem, stora barn, stora problem. Men jag känner verkligen att den första spädbarnstiden inte riktigt är min kopp te. Amma, amma och amma lite till framför tvn. Jag vill busa, pyssla, måla, baka, hänga på alla lekplatser, åka pulka och kolla på alla gamla Astrid Lindgren filmer. 

Alla tycker ju olika. Vad säger ni med erfarenhet? 


Mina favoriter! 

Kommentarer:

1 Tanja:

jag är lite inne på samma linje som du. Men alla säger att det går så snabbt och att man kommer sakna bebistiden sen. sS jag försöker verkligen att bara ta det lugnt och verkligen njuta liksom!

Svar: Ja precis!! :)
johannaraaf.blogg.se

Kommentera här: