...

Jag är så grymt glömsk och något trögfattad. Amningshjärna i all ära men detta är nog en kombination av det och extrem sömnbrist. 

Jag packar ihop bebis och alla nödvändigheter och kånkar ut med allt till parkeringen...inga bilnycklar. Tillbaka med allt och hämta dem, tillbaka till parkeringen...ingen mobil. Skit i den! Kommer hem 5 timmar senare och inser att mobilen legat i skötväskan hela tiden. 

Arsims pappa gav mig en flaska whiskey jag skulle ge vidare till min pappa. Hade ingenstans att lägga den så det blev i skötväskan. Där har den sedan legat i 3 dygn. Varje gång jag har bytt blöja någon annanstans än hemma knäcker jag mig när det första jag ser är en stor flaska sprit! Jag dör! Haha!  Vad skulle folk tro om dem såg det? 

Någon har bytt ut mitt barn mot en ledsen tjej som skriker om nätterna. Tänder trodde vi först, inga tänder har kommit, magont, feber, öroninflamation, vi fattar ingenting. Någon konstig fas? Hon har sovit dåligt i snart en månad men de senaste dagarna har verkligen varit helknäppa. Hon är sååå ledsen. Vaknar och bara skriker som en tok, ålar omkring och slår sig själv. Jag blir också sååå ledsen. Orkar inte se henne så. Försöker tänka att det kommer gå över men ibland är det svårt.

Så jag ber om utsäkt om jag frågar samma sak flera gånger eller berättar samma historia om och om igen. Jag gör så gott jag kan men jag är mer eller mindre helt slut. Ingen plats i hjärnan.


Glad på dagen är hon iallafall. Känns så skumt. :/

Kommentarer:

1 Kullen:

Hemska mardrömmar?

Kommentera här: