Just nu...

...ser det ut såhär. 


45 min orkade hon vara vaken. En hård natt för oss alla. Hon vaknade nästan varje timme och var ledsen. Kan någon snälla berätta varför hon är så ledsen vissa nätter? :( 

Till någon mer positivt... Helgen har varit jätte mysig. Fika med tjocka släkten (arsims familj) ;) , lunch och glass på riccardos, och igår cyklade jag iväg själv och drack te med min syster. Första gången jag var ifrån Noelia mer än när jag tränat. Syrran tyckte att det var stark av mig att inte prata bebisbajs eller liknande på cirka en timme. Höhöhö :P 


Baktjejen! 


Hälsa på hästarna. :)



Kommentarer:

1 Jennie:

Hilmer har också sådana nätter ibland och det enda som hjälper är när han får komma till mig och amma/snutta. Nu peppar peppar har vi ändå haft 2-3h sov pass för lilleman vilket är riktig lyx!

Svar: Jo det är den taktiken vi kör här också. ;) Men ibland är hon så ledsen så inte ens tutten hjälper. Förr sov hon ju nästan alltid 5 h i streck så detta känns så knäppt! :(
johannaraaf.blogg.se

Kommentera här: