Hej då bloggen.

Det har varit en himla rolig tid och jag har verkligen mått bra av att skriva här. Men nu känner jag faktiskt att det är tid att tacka för mig i "bloggvärlden". 

Tiden räcker inte till i dagsläget och att stressa fram någon ovettigt inlägg någon gång i veckan känns inte kul. Jag är även medveten om att det kommer finnas ännu mindre tid när skolan drar igång på måndag. Och sen är det sommar och då hoppas jag att jag är allt för upptagen med att ha en härlig "ledighet" istället för att blogga. ;)

Tack till er alla fina som peppat, tipsat, kommit med kloka ord. Aldrig har jag fått en enda dålig kommentar. ❤️

Ett speciellt tack till er andra som blev mammor 2014, vi som följts åt, ni vet vilka ni är! Jag fortsätter följa er och lämnar säkert någon kommentar här och där. 

Vill ni så får ni gärna följa mitt instagramkonto, johannaraaf :)

Kram från oss!



Kommentarer:

1 Helen:

Åå tråkigt att du väljer att sluta med bloggen.. Gillar att läsa här ju. 😔 Men förstår absolut ditt resonemang och val. 💗

2 Nicole Smith:

Åh vad trist! Men förstår hur du tänker! Jag fortsätter hänga med på instagram ;) kramis!

3 Tanja:

Ååhh det var tråkigt att höra! Det har varit kul att följa er:)

4 Johanna Viklund :

Trist att läsa men förstår helt och hållet vad du menar :) Börjar följa er på instagram istället :)

5 tanniz:

Tråkigt att höra men förstår helt och fullt. Har varit kul att följa er vardag. Skiljer bara några dagar på våra tjejer och de verkar vara lika förtjusta i att sova. Följer er gärna på insagram istället :)

6 Shkurte:

Tråkiiigt ju! Kika in lite då o då och skriv ett inlägg när du har lust o tid såklart :)! Ha det bra, kraam!

7 Shkurte:

Tråkiiigt ju! Kika in lite då o då och skriv ett inlägg när du har lust o tid såklart :)! Ha det bra, kraam!

Kommentera här: