Stackars liten

Noelia blev vrål förkyld igårkväll. Det var jätte svårt att få henne att somna och hon vaknade efter en kort stund med igentäppt näsa, hosta, panik och massa tårar. Stackarn kunde ju knappt andas. Usch när hon gråter vill jag typ bara dö. 

Vid 01 fick vi äntligen henne lugn efter mycket koksalt i näsan och nässug, då kunde hon äntligen amma sig mätt och sova. Jag kunde dock inte sova utan låg och lyssnade på hennes andning och satte mig upp i sängen vid varje hostning. Slutade med att jag gick och la mig i soffan för att sluta nojja. Arsim och hon sov näsa mot näsa. Bland det gulligaste jag sett förövrigt. Sen fick jag komma in och amma vid 05 och sen sov jag vidare på soffan. Bra mamma man är då... 

Så idag fick alla planer ställas in. Blev mys i pyjamas, bada i badkaret och långpromenad ordentligt nedbäddad i vagnen istället. 



Min extra trötta, gosiga tjej! 

Kommentarer:

1 Helen:

Åå hoppas Noelia kryar på sig snart! 💗

Kommentera här: