Blogga?

Ibland sover min dotter verkligen ingenting! Typ en halvtimme vid lunchtid och en halvtimme på eftermiddagen. Då förstår ni kanske varför det inte bloggas så flitigt. Sen försöker jag ju flänga omkring hit och dit varje dag för att jag blir galen av att bara vara hemma...så det är ju också en anledning. 

Hur mycket sover era 6 mån på dagen? Hon känns väldigt onormal ibland när det kommer till sömn. Även på natten, men det är en annan historia som jag inte orkar skriva om just nu! 

Idag ska jag försöka städa vår dammiga lägenhet medans sambon är i Malmö hela dagen. Han har jobbat hela veckan lång så jag var måttligt förtjust över att han måste åka iväg idag också. 

Ibland är jag så trött på att vara ensam på kvällarna. I fredags var jag verkligen deppig då jag låg i sängen klockan 20 för att Noelia bara vaknade hela tiden så det var liksom ingen ide att försöka kolla tv eller något. Tänkte på alla som var på julgalan, hade fredagsmys, va ute på stan eller vad som helst...vad som helst förutom att ligga själv i sängen klockan 20 men en krånglande bebis. Hjärnan är verkligen tråkig ibland...som kardborre för det negativa och teflon för det positiva. Måste verkligen lära mig att vara glad för att fantastiskt jag har i mitt liv, men ibland är det bara svårt, och det får väl vara okej. 

Igår fotade vi inför julkort. Som man förändras som förälder. Jag har aldrig skickat julkort i hela mitt liv och nu är det plötsligt en självklarhet! Typ asviktigt att alla får ett kort med våran söta unge. Töntvarning på det! Haha! 

Här kommer iallafall en sneekpeek på ett av alla foton som togs igår! 


Trevlig söndag på er! ❤️

Kommentarer:

1 Tanja:

åååh vilka fina julkort det blir!=)

Svar: Tack!
johannaraaf.blogg.se

2 Nicole:

Känner med dig i sömndeppen!

Vad roligt med julklrt. Hon är ju så fantaaastiskt söööt.

Svar: Tack! Så skönt det är att inte vara ensam iaf!
johannaraaf.blogg.se

3 Emelie:

Såååå söööööt! Man FÅR vara deppig. Får man ingen sömn blir man inte normal. Vet exakt hur du känner, tyvärr 😊

Svar: Ja usch vad man längtar efter sömn!
johannaraaf.blogg.se

4 Shkurte:

Ååh så gullig!!! Käka upp henne :))

Kommentera här: