Lediga dagar

Arsim har varit ledig i två dagar och därför har tiden lagts på annat än att skriva. Vädret har blivit lite svalare och mer humant här och vi har därför promenerat massor, vi har även varit i stan, ätit glass, käkat hämtmat och kollat film. Mysiga dagar! <3


Arsim har slarvat med gymmandet sen Noelia föddes och testade därför babygymmet, han tyckte att det var något trångt! :P haha! 

Senaste drygt två veckorna har varit väldigt lika när det kommer till nattsömnen och vi hoppas därför att dessa rutinerna är här för att stanna. Känner mig ordentligt utvilad och orkar till och med träna en del vilket var helt omöjligt innan. Jag och Noelia går och lägger oss runt 22 på kvällarna, hon sover i sin egen säng och vaknar runt 03 och 07 för mat, sedan sover vi vidare till 10! Så jag sover säkert runt 8 timmar och är så jäkla lycklig! Haha, I love sömn!!! 

Att få henne att sova ordentligt på dagen är dock ett lite svårare mission! Vagnen är bäst och därför blir det två promenader per dag nu när det är mildare väder så hon får komma till ro ordentligt. När vi bara är hemma har hon svårt att komma till ro och det blir bara tio minuter här och där vilket inte verkar vara nog och hon blir en tjurig bebis. Tur att jag älskar att promenera. 


Såhär kan man ju sova, lär ju vara ooootroligt bekvämt ;)

Har även kört igång med lite armhävningar, squats och utfall med Noelia som tyngd ;) Nu på söndag är tanken att jag ska dra på mig dubbla sport-bh-ar och springa en liten runda, lär inte gå fort men jag är så taggad. Har inte vara på efterkontrollen än men känner min kropp så väl att det känns mer än okej att börja träna lite lätt. 

Det är okej att springa när man ammar va? 

Kommentera här: